Meer over mij

Bewondering voor zelfstandig ondernemers

Mijn naam is Gertjan Helmus. Sinds 2007 ben ik zelfstandig financieel specialist. Vanuit Hoofddorp werk ik met mijn bedrijf Administratie G. Helmus als boekhouder en financieel administrateur voor kleine en grote ondernemingen. Ik zie het als mijn taak om ondernemers en ondernemingen, van eenmanszaken tot vennootschappen, vakkundig te adviseren en te ontzorgen.

Met een ondernemende vader als voorbeeld kreeg ik al vroeg belangstelling voor het ondernemerschap. Ik zag hoe zelfstandigen vol lef en doorzettingsvermogen hun eigen weg gaan. Mijn bewondering bleef groeien en tot op de dag van vandaag vind ik ondernemers bijzonder boeiende mensen.

Gertjan Helmus

Gertjan Helmus
Ik ben ook graag een meerwaarde voor jouw bedrijf

Ik ben ook graag een meerwaarde voor jouw bedrijf

Met mijn diensten wil ik zelfstandig ondernemers graag zo goed mogelijk helpen en inzicht bieden bij hun ondernemerschap. Ik haal veel voldoening en plezier uit het adviseren en ontzorgen van ondernemers en voel een grote betrokkenheid bij hun dagelijkse bedrijfsvoering. Als onderdeel van hun bedrijf draag ik immers bij aan de groei, ook al is dit op afstand. Door met je mee te denken en daarin laagdrempelig te zijn, ben ik ook graag een meerwaarde voor jouw bedrijf.

Een goede relatie met mijn klanten vind ik erg belangrijk. Daarom leer ik jou en je onderneming graag persoonlijk kennen. Zo kan ik je adviezen geven die zijn afgestemd op jouw specifieke situatie en op een opbouwende manier meedenken met jou en je bedrijf. Ik start elke samenwerking dan ook het liefst met een persoonlijke kennismaking en een bezoek aan jouw bedrijf.

Iets over mijn achtergrond

Iets over mijn achtergrond

Na een vwo-opleiding en het behalen van mijn diploma Master of Business Administration (MBA) werkte ik als financieel administrateur en controller bij mkb-bedrijven, een administratiekantoor en een accountantskantoor. Sinds 2007 verzorg ik daarnaast als zelfstandig financieel specialist de boekhouding en administratie van kleine en grote ondernemingen in allerlei branches. Deze brede en diverse achtergrond komt mij uitstekend van pas nu ik mij volledig heb toegelegd op mijn eigen onderneming Administratie G. Helmus.

Een greep uit de opgedane ervaring:

  • Complete financiële (sub)administraties en salarisadministraties verwerken.

  • Belastingaangiften (OB, LH en VpB) verzorgen.

  • (Geconsolideerde) jaarrekeningen samenstellen.

  • Exploitatie-, liquiditeits- en begrotingsrapportages opstellen.

  • Accountantscontroles begeleiden.

  • Debiteuren- en incassobeheer.

  • Onderhoud van de verzekeringsportefeuille.

  • Informatie verzorgen aan het CBS.

Administratie G. Helmus
Weerdenburg 32
2135 BG Hoofddorp
T +31 (0)6 25 02 34 32
E administratie@ghelmus.nl 

Privacyverklaring

NL34 ABNA 0400 6115 97
BTW: 185 540 119 B01
KvK: 343 22 844