Helder overzicht over de financiën van je onderneming?

  • Wil je minder tijd besteden aan je financiële administratie?

  • Wil je meer tijd overhouden voor je onderneming?

  • Heb je behoefte aan overzicht, persoonlijk advies en een boekhouder die met je meedenkt?

Geef je boekhouding of administratie dan uit handen aan een vakkundig financieel specialist. Mijn administratiekantoor Administratie G. Helmus ontzorgt en biedt je tegelijkertijd het beste overzicht op je financiën en je onderneming.

Gertjan Helmus

Gertjan Helmus

Kleinschalig, persoonlijk en
vakkundig

Administratie G. Helmus is het kleinschalige administratiekantoor van Gertjan Helmus uit Hoofddorp, gemeente Haarlemmermeer. Als zelfstandig administrateur hecht ik waarde aan laagdrempelige dienstverlening en persoonlijk contact met mijn klanten. Ik houd van ondernemende mensen en verzorg graag vakkundig en met aandacht de boekhouding van kleine en grote ondernemingen in allerlei branches.

Je hebt bij Administratie G. Helmus altijd met dezelfde persoon te maken. Ik ken jou en je bedrijfssituatie en kan hierdoor snel reageren en actief met je meedenken.

Je mag mij altijd bellen zonder dat er een teller gaat lopen. Zo kan ik dienstverlenend en flexibel zijn – precies hoe ik graag werk.

Wat kan ik voor jouw onderneming betekenen?

Als financieel specialist werk ik voor diverse soorten ondernemingen. Zo doe ik de boekhouding voor zzp’ers met een eenmanszaak, verzorg ik de administratie voor bedrijven met een bv-structuur en ben je ook met een vof, coöperatie of holding van harte welkom. Omdat de behoeftes per persoon en per onderneming verschillen, bespreken we altijd vooraf welke werkzaamheden je door mij laat verzorgen.

Afhankelijk van je wensen kan ik voor jouw onderneming onder andere het volgende doen:

  • De basisboekhouding, zoals je aangiftes omzetbelasting (btw-aangifte), inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting, je jaarrekeningen en je salarisadministratie.

  • Je volledige financiële administratie, zoals facturen maken en versturen, openstaande posten bijhouden, aanmaningen versturen en betalingen doen.

Efficiënte automatische verwerking en waardevolle adviezen

Je boekhouding en administratie worden bij mij volledig automatisch verwerkt. Dit is snel en efficiënt, het verkleint de kans op fouten aanzienlijk en mijn klanten vinden het een uiterst prettige manier van werken. Met je eigen account kun je via de login op mijn website bovendien altijd meekijken en de huidige stand van zaken inzien.

Misschien denk je nu dat er geen mensenhanden meer aan te pas komen. Maar niets is minder waar: een goede boekhouding staat of valt met zorgvuldige controle en het signaleren van trends en afwijkingen. Als jouw actieve boekhouder behoud ik altijd het overzicht. Ik voer scherpe controles uit, analyseer de cijfers, denk mee met zaken zoals verzekeringen en personeel en adviseer waar en hoe je op kosten kunt besparen. Ik verwerk dus niet alleen je administratie en je aangiftes, maar geef je overzicht, duidelijkheid en waardevolle adviezen.

De voordelen nog even voor je op een rijtje:

  • Je boekhouding in vertrouwde handen van een specialist.

  • Altijd persoonlijk contact met één persoon die jouw onderneming kent en actief meedenkt.

  • Je administratie wordt vakkundig, efficiënt, veilig en foutloos automatisch verwerkt.

  • Eenvoudig zelf meekijken via een login op de homepagina van mijn website.

  • Altijd duidelijk overzicht over je resultaten en inzicht in de actuele stand van zaken.

  • Meer tijd overhouden voor je onderneming (en daar verdien je uiteindelijk je geld mee).

  • Vooraf duidelijke, vaste prijsafspraken.

  • Je mag me altijd bellen of mailen voor persoonlijk advies, zonder bijkomende kosten.

LEES MEER OVER DEZE VOORDELEN EN OVER MIJN WERKWIJZE

Administratie G. Helmus
Jadelaan 117
2132 XZ Hoofddorp
T +31 (0)6 25 02 34 32
E administratie@ghelmus.nl 

Privacyverklaring

NL34 ABNA 0400 6115 97
BTW: NL002075379B79
KvK: 343 22 844